>> go to IZI-Homepage
Search IZI-database.org
Search for:
all words
Keywords:
Author / Editor:
Institution:
Title:
Journal:
Publisher Statement:
ISBN / ISSN:
Publication Year:
from:
to:
only full text
IZI-Database results
< Back to search results
results: 1
from
Author:
Drane, Catherine F.
;
Vernon, Lynette
;
O'Shea, Sarah
Title:
Vulnerable learners in the age of COVID-19: A scoping review.
Full Text:
Journal:
The Australian educational researcher
, 48/2021/-, S. 585-604.
Language:
english
Publication Year:
2021
details.label.typ_de:
Literaturbericht; Zeitschriftenartikel
details.label.keywords_alle_de:
Angst
;
Beeinflussung
;
Benachteiligter
;
Bewaeltigungsstrategie
;
Bildung
;
Bildungspolitik
;
Digitale Spaltung
;
Digitalisierung
;
Distance learning
;
E-Learning
;
Emotion
;
Emotionale Wirkung
;
Internet
;
Jugendlicher
;
Kind
;
Krise
;
Lehren
;
Lernen
;
Medienausstattung
;
Mediennutzung
;
Medienzugang
;
Neue Medien
;
Psychische Stoerung
;
Psychohygiene
;
Risikoverhalten
;
Schueler
;
Schule
;
Schulische Leistung
;
Sozialer Status
;
Unterricht
;
Wissen
;
Covid-19
;
Vulnerable young people