>> go to IZI-Homepage
Search IZI-database.org
Search for:
all words
Keywords:
Author / Editor:
Institution:
Title:
Journal:
Publisher Statement:
ISBN / ISSN:
Publication Year:
from:
to:
only full text
IZI-Database results
< Back to search results
results: 1
from
Author:
Lewis, Judy
Title:
How children listen: multimodality and its implications for K-12 music education and music teacher education.
Journal:
Music education research
, 22/2020/4, S. 373-387.
Language:
english
Publication Year:
2020
details.label.typ_de:
Forschungsbericht; Zeitschriftenartikel
details.label.keywords_alle_de:
Digitalisierung
;
Gruppendiskussion
;
Hoeren
;
Hoerverhalten
;
Junger Erwachsener
;
Lehren
;
Lehrer
;
Lehrerausbildung
;
Lehrerrolle
;
Lernen
;
Musik
;
Musikerziehung
;
Musikrezeption
;
Paedagogik
;
Populaerkultur
;
Schuelerrolle
;
Schule
;
Studierender
;
Teilnehmende Beobachtung
;
Textanalyse
;
Unterhaltungsmusik
;
Unterricht
;
Videoclip
;
Multimodality
;
Network learning design